Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Informatii precontractuale

INFORMATII PRECONTRACTUALE A

Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative. Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. Societatea LAGUNA TOUR SRL va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. În plus, conform legislaţiei, societatea LAGUNA TOUR SRL deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă.
Informaţii suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018:
Date generale despre documentele de calatorie
Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara). Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul
juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Detalii viza - turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada -cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Conditii de realizare a grupului In cazul pachetelor care includ zboruri charter, grupul minim este de 80% din capacitatea avionului. In cazul in care numarul turistilor este mai mic, pretul poate fi recalculat sau zborul poate fi anulat. In incercarea de a nu compromite vacantele celor inscrisi, agentia organizatoare poate schimba compania aeriana si in aceeasi masura si capacitatea avionului. Toate modificarile care au loc in aceste situatii se vor face cu conditia oferirii unor servicii similare din punct de vedere calitativ.
Conditii de plata: In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
*Orice campanii promotionale referitor la alte conditii de plata / penalizare vor fi mentionate separat la momentul achizitionarii pachetului turistic. Agentia organizatoare le va afisa in sistemul de rezervari, iar agentia intermediara are obligatia de a informa turistii.
Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de
hoteluri sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada de timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de aanunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au
achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
Mijloace de transport In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat sau zbor charter), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventuale modificari ale orelor de plecare si sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European implementat prin HG1912 / 2006. Prima si ultima
zi din sejur nu sunt considerate zile de turistice, fiind zile de transport. Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil. Sosirea la aeroport se face cu min. 3 ore inainte de ora imbarcarii. Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Pentru zborurile charter cu compania Tarom: bagajele premise pentru calatorie sunt: 23kg bagaj de cala si max. 10kg bagaj de mana pentru fiecare
pasager. Infantul 0-1.99 nu are loc in avion si are dreptul la un bagaj de 10kg + un carucior pliabil. Conditiile si costurile aferente transportului echipamentelor speciale pentru vacanta sunt cele afisate pe siteul companiei aeriene. Excedentul de bagaje se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in.
Transferul intern (acolo unde este aplicabil) Transferurile interne se fac cu autocar sau microbuz (nu transfer privat ) - preluare/intoarcere din/in orasul de resedinta (exceptie Bucuresti). Acestea pot fi achizitionate doar la momentul rezervarii pachetului turistic si nu se pot adauga ulterior. Din motive de siguranta, alegerea orei de preluare la transferul de dus se va face astfel incat sosirea la aeroportul de plecare sa fie cu minim 3 ore
inainte de ora decolarii. Pentru retur, in functie de disponibilitati, ora de transfer va fi de minim o ora de la ora aterizarii. Agentia Laguna Tour nu isi asuma raspunderea pentru orice intarzieri / neprezentari ale pasagerilor la aeroport care pot avea drept consecinta chiar pierderea avionului.
Excursii optionale Lista excursiilor optionale poate fi solicitata de la agentul de turism. Acestea pot fi rezervate la destinatie prin reprezentantul local al agentiei organizatoare. De regula, excursiile optionale sunt organizate de partenerul local si sunt recomandate ca servicii sigure, dar calatorul nu are obligativitatea de a le achizitiona de la acesta. Preturile excursiilor depind de nr. turistilor inscrisi si pot fi mai mari decat cele existente la receptia
hotelului sau alte agentii locale. Diferentele de pret cuprind plecare / intoarcere direct de la / la hotel, servicii de ghid (eventual lb. romana). Agentia de turism organizatoare nu este responsabila pentru reclamatii referitoare la excursiile optionale organizate local. Toate acestea se rezolva la fata locului.
Informatii despre sejur Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
- Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon;
- Detalii reprezentant agentia organizatoare la destinatie – nume, telefon;
- Detalii Reprezentant agentia organizatoare in aeroport Romania – nume, telefon;
- Orar de zbor actualizat (daca este cazul)
Informatii utile: •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor
si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Asigurari Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de GERMAN ROMANIAN ASSURANCE cu
seria IF-i numar 3216, valabila pana la data de 30.11.2022 *Aceasta asigurare este valabila doar in cazul in care Agentia LAGUNA TOUR este agentia organizatoare, iar agentia de unde se achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Protectia datelor cu caracter personal Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
1. Date despre Calator:
2. Servicii incluse:
· Perioada:
· Hotel:
· Check in/check out:
· Numar de persoane:
· Masa:
· Tip camera:
3. Tarif:
4. Scadente:
5. Data rezervarii:


Agenţia,                                                                                                                      Calator,

Denumirea LAGUNA TOUR                                                                                   Reprezentantul

Manager - Andrei Claudiu Chirilov                                                                        ......................................





INFORMATII PRECONTRACTUALE B

Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative. Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. Societatea LAGUNA TOUR SRL va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. În plus, conform legislaţiei, societatea LAGUNA TOUR SRL deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă.
Informaţii suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018:
Date generale despre documentele de calatorie
Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara). Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul
juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Detalii viza - turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada -cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Conditii de realizare a grupului In cazul pachetelor care includ zboruri charter, grupul minim este de 80% din capacitatea avionului. In cazul in care numarul turistilor este mai mic, pretul poate fi recalculat sau zborul poate fi anulat. In incercarea de a nu compromite vacantele celor inscrisi, agentia organizatoare poate schimba compania aeriana si in aceeasi masura si capacitatea avionului. Toate modificarile care au loc in aceste situatii se vor face cu conditia oferirii unor servicii similare din punct de vedere calitativ.
Conditii de plata: In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
*Orice campanii promotionale referitor la alte conditii de plata / penalizare vor fi mentionate separat la momentul achizitionarii pachetului turistic. Agentia organizatoare le va afisa in sistemul de rezervari, iar agentia intermediara are obligatia de a informa turistii.
Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de
hoteluri sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada de timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de aanunta epuizarea locurilor puse in vanzare. In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au
achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
Mijloace de transport In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat sau zbor charter), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventuale modificari ale orelor de plecare si sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European implementat prin HG1912 / 2006. Prima si ultima
zi din sejur nu sunt considerate zile de turistice, fiind zile de transport. Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil. Sosirea la aeroport se face cu min. 3 ore inainte de ora imbarcarii. Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Pentru zborurile charter cu compania Tarom: bagajele premise pentru calatorie sunt: 23kg bagaj de cala si max. 10kg bagaj de mana pentru fiecare
pasager. Infantul 0-1.99 nu are loc in avion si are dreptul la un bagaj de 10kg + un carucior pliabil. Conditiile si costurile aferente transportului echipamentelor speciale pentru vacanta sunt cele afisate pe siteul companiei aeriene. Excedentul de bagaje se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in.
Transferul intern (acolo unde este aplicabil) Transferurile interne se fac cu autocar sau microbuz (nu transfer privat ) - preluare/intoarcere din/in orasul de resedinta (exceptie Bucuresti). Acestea pot fi achizitionate doar la momentul rezervarii pachetului turistic si nu se pot adauga ulterior. Din motive de siguranta, alegerea orei de preluare la transferul de dus se va face astfel incat sosirea la aeroportul de plecare sa fie cu minim 3 ore
inainte de ora decolarii. Pentru retur, in functie de disponibilitati, ora de transfer va fi de minim o ora de la ora aterizarii. Agentia Laguna Tour nu isi asuma raspunderea pentru orice intarzieri / neprezentari ale pasagerilor la aeroport care pot avea drept consecinta chiar pierderea avionului.
Excursii optionale Lista excursiilor optionale poate fi solicitata de la agentul de turism. Acestea pot fi rezervate la destinatie prin reprezentantul local al agentiei organizatoare. De regula, excursiile optionale sunt organizate de partenerul local si sunt recomandate ca servicii sigure, dar calatorul nu are obligativitatea de a le achizitiona de la acesta. Preturile excursiilor depind de nr. turistilor inscrisi si pot fi mai mari decat cele existente la receptia
hotelului sau alte agentii locale. Diferentele de pret cuprind plecare / intoarcere direct de la / la hotel, servicii de ghid (eventual lb. romana). Agentia de turism organizatoare nu este responsabila pentru reclamatii referitoare la excursiile optionale organizate local. Toate acestea se rezolva la fata locului.
Informatii despre sejur Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
- Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon;
- Detalii reprezentant agentia organizatoare la destinatie – nume, telefon;
- Detalii Reprezentant agentia organizatoare in aeroport Romania – nume, telefon;
- Orar de zbor actualizat (daca este cazul)
Informatii utile: •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor
si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Asigurari Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de GERMAN ROMANIAN ASSURANCE cu
seria IF-i numar 3216, valabila pana la data de 30.11.2022 *Aceasta asigurare este valabila doar in cazul in care Agentia LAGUNA TOUR este agentia organizatoare, iar agentia de unde se achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Protectia datelor cu caracter personal Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
1. Date despre Calator:
2. Servicii incluse:
· Perioada:
· Hotel:
· Check in/check out:
· Numar de persoane:
· Masa:
· Tip camera:
3. Tarif:
4. Scadente:
5. Data rezervarii:


Agenţia,                                                                                                                      Calator,

Denumirea LAGUNA TOUR                                                                                   Reprezentantul

Manager - Andrei Claudiu Chirilov                                                                        ......................................